dilluns, 22 de febrer del 2016

Infidelitats


Amb tu va arribar, amor meu,
un pacte de complicitat no parlat
i, amb ell la sinceritat,
la confiança i el respecte.
Ara em confesso, amor meu,
ara et dic la meva veritat.
Moltes han estat les dones,
sí amor meu, moltes les dones
a qui he promès fidelitat
i amb qui he compartit el nostre temps.
Totes m'han fet feliç
i cadascuna ha definit,
l'imatge del meu trencaclosques.
Cadascuna, amor meu,
s'ha mostrat com és
i m'ha permès ser.
Amiga, companya,
riures i algun plor,
i també de tendresa o silencis,
respectuosos o alliberats,
de plenituds afortunats,
amants i comprensius
i tot això i tantes coses més.
Quantes qualitats he trobat en elles...
No podria definir quina, amor meu,
m'ha donat més,
amor meu, et demano comprensió,
les necessito a totes amb mi.
Aquesta és la meva infidelitat, amor meu,
l'egoisme d'estimar-les a totes.
I et demano, amor meu,
que et quedis amb mi.
En tu estàn totes elles,
ets el motiu de la meva infidelitat.
Gràcies per ser... en mi.