diumenge, 6 de juliol del 2014

Et dono permís



Et dono permís a caminar al meu costat
si em permets carregar el teu equipatge.
Et dono permís a aprendre de mi
si m'ensenyes tot el que saps.
Et dono permís a créixer junts
perquè només així serem còmplices.

Et dono permís per veure les meves cicatrius
si puc curar totes les teves ferides.
Et dono permís a plorar de tristesa
si les teves llàgrimes recorren les meves galtes.
Et dono permís a sentir-te plena
perquè només així vull estar en tu.

Et dono permís a buscar els meus defectes
si puc apropiar-me dels teus.
Et dono permís a fluir en la meva vida
si hem de compartir el mateix aire.
Et dono permís a tocar la meva mà
perquè jo ja no puc deixar anar la teva.

Et dono permís a sincerar els meus ulls
si has de guardar la meva fe en la teva mirada.
Et dono permís a respectar el silenci
si la meva veu dorm entre les teves paraules.
Et dono permís a no demanar permís
perquè només així l'amor és complet.